torsdag den 25. november 2010

Èn gang til for Prins Knud

Så var Trix færdig med opgaven. Den er afleveret, det er done, og selvom det ikke er eksamensopgaven, kan man (med moderat pres i retning af 'Jamen, det andet hold fik altså karakter af DERES lærer (Der implicit er meeeget bedre end dig. Og sød.)) få sin lærer til at sukke højlydt over éns 'talbesættelse', og ytre tallet 10. Jai for me!

Vi skulle mødes i feedback-gruppen i dag, og være kritiske og konstruktive, overværet af Hr. lærer. Jeg skulle give feedback til Anne, som skulle give feedback til Jonas, som skulle give feedback til Jesper, som skulle give feedback til mig.

Anne og Jesper kom ikke. Do the math. Ingen fik feedback. (Og for dét forlod jeg den Sunde og Raske Fyr i går aftes, tog toget hjem fra Skive, lagde mig til at sove alene med vækkeur sat til et ubehagligt tidspunkt. Not worth it!)


Men det var rart at få et tal og en afslutning på. Få det ud af kroppen og slippe det små-hysteri der har hærget mig den sidste uges tid.

Hvis vi altså liige ser bort fra, at jeg starter forfra på MANDAG. Men denne gang TÆLLER det. Og jeg har IKKE NOGET DER LIGNER en idé.

Crap. Problem søges.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Altså fik du 10 eller hvad? Forstår det ikke helt :D Nedern feedback gruppe du havde der, det kunne de da ikke bare gøre.. Men tillykke og god weekend..
//Lise