tirsdag den 16. november 2010

Rodede tirsdagstanker

Hvis din fyr bliver utroligt fuld, og ikke rigtig kan finde ud af noget som helst, mens han er fuld. Og du så bliver sur. Altså sådan rigtig HIDSIG. Og faktisk ikke kan sove, en time efter han ringede tyve minutter over syv søndag morgen for at fortælle 'at jaj altschå går mæææd Andræa hjæm å schover, fårdij ha' bor liii' heråvre'. Og han så sover halvdelen af søndagen væk, inden han tager bussen i den forkerte retning, hvorefter du overgiver dig og mødes med ham, og kører den bil han er for bagstiv til at manøvrere selv.

Så behøves du ikke skælde ham ud. Du skal bare lade de moralske tømmermænd gøre arbejdet for ham. (Og så lad være med at indrømme, at du holdt op med at være sur cirka fem minutter efter du så hans fjæs.)

Resultat: Et styk utrolig flovt og ydmygt 'Sund og Rask Fyr'. I skulle have set hans ansigt, da det gik op for ham, at jeg havde købt chips og dip til ham. Så i stedet for at køre hjem søndag aften (hvilket han jo ikke helt var i stand til), blev han liige til tirsdag. Og puttede. Og spiste burger og pizza, så Harry Potter film og røg ude på altanen. Hæhæ.

(Han læser med hér, det er nærmest det bedste ved det hele.)

Jeg var kun lidt stresset over fravær, da jeg kom i skole i dag. (Løgn, havde meeega dårlig samvittighed!)
Men bortset fra erfaringsperson, som jeg nok ikke kan finde alligevel, tror jeg sgu, at det nok skal gå. Mere eller mindre okay. Skal nok bestå. Tror jeg?!

Kender du en pige, der er blevet gravid, selvom hun havde taget en fortrydelsespille? Så smid mig en mail: acjensen@mail.djh.dk

Og ellers, så går det sgu nok.

Ingen kommentarer: