lørdag den 6. november 2010

Tom kalender

I dag skal jeg bare lave synopse til mine mulige idéer til det kommende projekt. Thats all. Og altså på arbejde i aften. Kender I det, når man har en 'nothing' dag, hvor éns planer er så overskueligt små - at man bare aldrig rigtig kommer igang?

Sådan har jeg det lidt nu. Men laver måske pandekager om lidt. Og vælger tøj til i morgen. For det er okay at dulle sig op til afslapningssøndag på den Sunde og Raske Fyrs sofa. Det er det! Helt sikkert. Man må godt være lækker. Udenpå. Især når mine bryster stadig ser suspekte ud. Den Sunde og Raske fyr har aldrig kunnet lave sugemærker. Det vil sige - før i onsdags! Hrmf!

Har en indrømmelse. Hvis jeg en dag bliver bare den mindste smule semi-kendt, håber jeg de ringer fra 'Vild med Dans' og spørger, om jeg vil være med. Seriøst. Eller være vært. Men helst med.

Ingen kommentarer: