onsdag den 3. november 2010

Hallowhat? Nej, jeg er bare glad for udklædning!

Det har været halloween - og der var fest. Og jeg tog med. Mest for at få lov til at klæde mig ud! For jeg elsker udklædning. Og temafester. Og lidt mere udklædning. Så selvom jeg går rundt og er 'voksen' (Hæ. Er jo bare en forvokset teenager), og ikke er sådan en med niecer eller nevøer, jeg kan klæde mig ud med, endte jeg alligevel med at se sådan her ud i søndags:
'

Men det behøves ikke være halloween. Har en fast tradition med pigerne fra Odense. Til den årlige julefrokost skal vi også være klædt ud. F.eks som Etta cameron (Det startede som den gyldne dame, men guldglimmeret viste sig at være brunt?!):

Eller året før, hvor jeg oplevede min hidtil største succes som Jesus:

På skiltet står skrevet: 'Lad dem, der vil have små børn komme til mig.' På bagsiden står: 'Hæren være med dig.' (Mindes i øvrigt, at jeg kyssede på den Sunde og Raske Fyr den aften. I december. I 2008)

MEN! Man kan også bare tage en bytur og give den et tema. Som for eksempel.. Gansta'?



I don't see why not - så come join! Det er skide skægt.

Ingen kommentarer: