tirsdag den 23. november 2010

Hvem sagde afhængig?

Er på vej hjem til den Sunde og Raske Fyr. Sidder i tog og kigger på sne udenfor og glæder mig til et romantisk døgn, der til trods for at sneen øger romantikken, nok skal tilbringes inden døre.

Har computeren med, for så kan jeg jo arbejde lidt. Om ikke andet i toget frem og tilbage. (Og måske, hvis hans cravings efter tegneprogram bliver for voldsomme. Så sød er jeg nemlig)

Har dog glemt earplugs  og tvivler på, at resten af toget gider høre mit interview med svensk professor. Ærgeligt. Så bliver dé lektier ikke lavet.

Én ting har jeg dog husket. Nederst i min taske ligger der en toblerone. Fordi jeg eeeelsker sukker. Og fordi den Sunde og Raske Fyr er pænt ligeglad med søde sager.

So just in case. Er det meget ynkeligt?

Vi nærmer os blogindlæg nr. 100 -Er der nogle særlige ønsker? Et tema? Et problem? You name it, jeg er fleksibel.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg synes virkelig du rammer plet når du "udstiller" dine mindre "gode" sider Trine. Man kan virkelig nikke genkendende og forholde sig til de ting du skriver. Og så er det blandet med din fantastiske måde at skrive på.
Jeg er fan!