torsdag den 10. marts 2011

Roomiezzz

Når den Sunde og Raske Fyr er fuld, snorker han. Nogle gange så meget at jeg tror, han er vågen og imiterer at snorke for at drille mig. This is not the case. Det er virkelig underligt, for hvor gemmer den snorken sig til hverdag? Måske er det bare alkoholbetinget?

Ifølge hans eget udsagn har jeg også snorket et par gange. Efter moderat pres, har jeg fået ham til at kalde mine lyde for en feminin snorken. (Hvilket vel egentlig bare betyder, at det er en kvinde, der snorker?)

Men anywho - har delt værelse med en klassekammerat i et par dage. Hun er virkelig sød, vi taler fint sammen, og jeg har ikke lyst til at dræbe hende. Ergo en living together succes.

Men så er det, at hun snorker. Med eller uden alkohol. Og jeg er åbenbart blevet en light sleeper på mine ældgamle dage? Jeg vågner af det flere gange hver nat. Og frankly gør det altså, at jeg kan lide hende lidt mindre i nattetimerne end i dagtimerne. Hvilket jeg er lidt flov over.

Men ikke så flov som jeg er over de sandaler, jeg har på idag. De er ikke mine, men efter blod-vabel-og-av uheld igår, var jeg lidt på røven, da jeg stak fod i stilet i morges. Så lånte M fra klassen mig hendes sandaler. MBT. Sundhedsstads. Virkelig. Sundheds. (Jeg har aldrig set noget så grimt i hele mit liv.)

Men jeg kan bare ikke tillade mig, at tale grimt om dem, når de pt er det eneste der står mellem mig og barfods-vandring blandt toppolitikere. Men christ. Og her gik jeg og troede, at jeg var hævet over selvbevidsthed på den dårlige måde. I am not! Jeg er bare normalt for godt klædt til at være klar over, at jeg er selvbevidst.

Og UNDSKYLD! For den virkelig uhensigtsmæssige mængde af engelske ord, der sniger sig ind på siden her. Synes virkelig ikke det er smart. Jeg er bare for dum til at konstruere sætninger på dansk i disse dage. Takket være min internationale klasse.

Men hvis jeg nu blogger noget mere, kan det være det bliver bedre?

Ingen kommentarer: