tirsdag den 1. marts 2011

Er det MANDAG?!

Jeg er så sur, at det er en skuffelse at Hulken ikke stirrer tilbage i spejlet. Eddike-sur ville min mormor have sagt, og så ville jeg glo olmt på hende og sige: 'Gu er jeg ej eddikesur, jeg er RASENDE!'.

Så kom man i skole, og tjekkede sin email på sin lille telefonskærm. Fik ikke lige styr på internettet igår, fordi jeg drak vin i stedet for at tjekke email efter weekenden.

Så da der var en mail fra den underviser hvis undervisning sluttede igår, undrede jeg mig ikke. Havde jo ikke tjekket hele weekenden. Undrede mig dog lidt over indholdet:

Kære.
Du har desværre ikke reageret på nedenstående. Hvilket jeg er komplet uforstående over for.

Hvis du afleverer ALT vedr. Copenhagen-opgaven senest torsdag (nedenstående samt analyse af medstud.-ogave), kan jeg se på afleveringen inden weekenden og aflevere bedømmelseslisten til Studiekontoret med dig som forhåbentlig bestået. I modsat fald, så er det at regne for et "brugt forsøg".

Bekræft venligst, at du har fået denne email.

mvh
---------------------------------------------
Dear.
While looking at the Copenhagen assignments, I realise that you have not handed in your texts, neither by email to the gmail account nor by uploading to Medianet.

That's almost a week past deadline, which can be equalled to missing one important assignment and thus not being able to pass the workshop.

Also, the absence of your products cause problems to your fellow students, as your products were supposed to be part of the last part of their Copenhagen assignment (analysis of the work of fellow students).

Acknowledging that computer server problems occured, I can offer you a kind of a last chance.
It will require that you immediately hand in your Cph stories, AND that you inform your fellow students directly that you have uploaded. Afterwards, please confirm to me that it is done. And not later than Sunday at 2pm.

So, hopefully you check your email during Sunday mornings...

Best,


What? I mean. What. The. Fuck?

Afleverede rettidigt i sidste uge, og har ikke skænket opgaven en tanke siden. Var fuldstændig lamslået og følte mig virkelig krænket og truet.

Efter at have indset min uhensightsmæssige mængde af vrede, sendte jeg en email tilbage i stedet for at marchere ned på mandens kontor for at skrige af ham. Vedlagde ikke opgaven igen, men add'ede dog et print screen af min udbakke, således at afleveringen på afleveringesdagen fremgik.

Det kunne han ikke forstå? For det betyder jo, at nogen har slettet min opgave fra email-indbakken?
Har gensendt opgaven til ham. Og aftalt at vi sammen kigger på min udbakke i morgen og konstaterer, at jeg havde afleveret rettidigt.

Nogen idé til, hvordan jeg fortæller ham, at når man sender en mail i weekenden, kan man ikke forvente svar med det samme, fordi nogle mennesker har et liv udover deres indbakke?

Og nogen idé til, hvordan jeg undgår at fremstå præmenstruel og pigesur (og voldelig)?

Christ. Og hvis det ikke havde ødelagt min dag nok, kom jeg lige hjem til telefonregning på 1200 kr. Bare sådan lige. Uden udlandsophold eller noget?

Kan ikke forstå 3 kan blive ved med den slags, når jeg nu har købt en pakke der hedder 'alt inklusiv for 400 kr' og 'internet til 200 kr'. Det kan i min bog aaaaldrig give over 600? Er det mig der er langsom?

Ikke mere ihvertfald, telmore overtager telefonien fra i morgen.

Men stadig ingen hulk i spejlet. Kun lidt chokolade i mundvigen efter trøsteindtag af B&J's fish food...

Ingen kommentarer: