tirsdag den 29. marts 2011

Møllehjul

Jeg købte 8 fryserundstykker i fredags. Fordi. Ja altså, han kan jo så godt lide dem. Og så er hvidt brød i øvrigt lækkert, når man bilder sig ind, at det er for en andens skyld.

Men da de beregnede 2 rundstykker ikke mættede ham helt nok om lørdagen, virkede det totalt logisk at købe 10 mere i fakta. (Man kan jo ikke købe to, vel?)

Men så var der dælme også rigeligt. Især, når Sund og Rask Fyr sov gigantes brandert ud det meste af søndagen, og endte med popcorn og burger i stedet for morgenmad.

Så nu har jeg 14 møllehjul. Og verdens mindste fryser. Så de er allesammen tøet. Ergo fråder jeg mig nu igennem møllehjul efter møllehjul. På alle tider af døgnet. De var især lækre i nat, da jeg kom fuld hjem fra julefrokost. (Jamen, det var det. Med gokart og restaurantbesøg og det hele...)

Men jeg støvuger altså ikke igen, før de er spist op! Fuck det krummer. Er åbenbart ikke særlig trænet i at sidde ordentligt og spise med hovedet ind over noget.

Ingen kommentarer: