lørdag den 12. marts 2011

Lø Fraaaans

Så så man lige Trix smutte til Frankrig for at lege EU-sjurnalist. Det gør jeg aller igen. Fuck EU er røvsygt. Så er det sagt. Gruer allerede over truende deadline på onsdag, der truer med at afsløre mit manglende engagement i denne uge.

Men nu er jeg hjemme igen. Danmark er kold, men københavns gader byder nu alligevel én velkommen hjem på en rar måde. Hvor man ser en bums stå og pisse i en flaske og skrue låget på, inden han smider den i skralderen. Det er sgu god bumseopførsel.

Men altså.. Der var nogle folk, som snakkede fransk, et EU-parlament, der med al tydelighed viser, at de får for mange penge, og vi bør skære ned. Nogle tørre, kedelige baguettes smurt med ingenting og så lidt mindre, og en klasse som er sød nok, men som bare ikke siger mig det store.

Til gengæld var der solskin, 15 grader, smukke gader, virkelig god service, masser af kaffe og sporvogne!

All in all, en virkelig stor oplevelse, fordi jeg tilbragte så meget tid alene. Man skal kæmpoe lidt mere for at få de gode oplevelser, når de ikke bare er en følge af selskabet. Men det lykkedes og jeg elsker Frankrig.

Men næste gang vil jeg nu hellere afsted med en Sund og Rask Fyr eller en veninde...

Først og fremmest vil jeg tage hjem i min lille lejlighed, og kramme på Rikke der allerede er installeret i Århus for weekenden. Det bliver skønt.

Ingen kommentarer: