onsdag den 2. marts 2011

Onsdagsundren

Har været på jagt i dag efter en pc. Bare en lillebitte én. I rejsevenlig lommestørrelse, fristet man til at sige. (Hvis jeg var min rigtige størrelse, så ville din ko hér dø af skræk...)

Jeg startede på internettet for et par uger siden. Eller. Sund og Rask Fyr startede på internettet. Kiggede på sagerne og sagde: 'Den er god'. Så den bestilte jeg. Ganske uden at stille spørgsmålstegn eller tænke for mig selv. Hvorfor skulle det være nødvendigt, når andre mennesker er så flinke at tænke for mig?


Den var så udgået. Desværre. Det kunne de vel ikke gøre ved.

Bestilte den et andet sted. Hvor den var i "restordre". (Ordet kommer i anførselstegn, for jeg har aldrig heelt regnet ud, hvad det egentlig betyder. For mig er det lidt, som når en læge siger 'virus'. Altså noget vi ikke helt ved, hvad er, men som vi heller ikke kan gøre noget ved.)
Men så tænkte jeg 'fuck it'. Så smutter jeg sgu bare i elgiganten og køber den pc, som minder mest muligt om. Har brug for en pc. Snart. Helst nu. (Så kan den Sunde og Raske Fyr også få låneren igen.)


Tog i elgiganten i mandags. Eller, det gjorde jeg så ikke, for den er flyttet? Det kunne de godt lige have sagt. Så stod man dér i busgade og var til grin for sine egne sparepenge.

Men SÅ i dag forvildede jeg mig til Tilst. Og elgiganten. Hvor deres udvalg af minibooks var nede til 2 slags. Forsøgte mig i Bilka, hvor udvalget var dobbelt så stort - og stadig ikke noget for mig. Købte toffifee i stedet. Uhmm..


Men i det mindste havde jeg en god tur.

Kan man betegne det som 'at lægge an på', hvis en fyr på den anden side af vejen ruller vinduet ned i sin (fars) firhjulstrækker, og fanger éns opmærksomhed ved at synge 'I was born this way'? (Gaga-style.)
Hvis man kan, så er jeg blevet lagt an på idag. Det er jeg egentlig meget godt tilfreds med. Kan konstatere, at jeg ikke behøves at gå i bad mere så.
Til gengæld forstår jeg ikke den dér butik Baby <3-est. Altså hjerte- bindestreg- est. Hvad betyder det? Er det et ord jeg bare ikke fatter? Nå, men de har udsalg...



Har forresten invisteret i verdens billigste digitalkamera. Det kan ingenting. Altså, bortset fra måske at tage billeder. Men jeg elsker simpelthen AmarOramas hverdagsglimt, og jeg saaaavnede at have et kamera efter indbruddet. Så nu er jeg lidt på banen igen. Hvem ved - måske har jeg en modeblogger gemt i maven?
(Gaga-style.)

7 kommentarer:

amarOrama sagde ...

Glæder mig til billeder! Og knips lige ham i fars firhjulstrækker næste gang, han lægger an. For selvfølgelig gjorde han det.

Linda sagde ...

Kan det tænkes, at hjertet er substitut for et B?;)

Trix sagde ...

Åh nej Linda. Jeg hader at være retarderet omkring mine egne indlæg, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvad du mener? Og nu er jeg ret nysgerrig...?

Linda sagde ...

Altså.. Nu bliver jeg helt i tvivl om, om det er mig, der er en spasser, men ..

Baby Best? Ikke?

Lise jørgensen sagde ...

Jeg har heller aldrig fattet hvad baby <3 est betød. Meget utydeligt navn de har valgt!! er glad for at jeg ikke er den eneste der ikke fatter det!! :)

Trix sagde ...

Åh. Men Linda har da helt sikkert ret. Min verden synker lidt i grus. Troede det var et ord for kærlighed, jeg endnu ikke havde hørt. Suk.

Men jeg har helt sikkert tænkt mig, at holde mig til din forklaring fra nu af Linda. TAK!

Anonym sagde ...

Baby-Vest.
Hjertet er et V.