tirsdag den 28. september 2010

Ud med en morgenfjært

Jeg føler mig lidt som Skalle-Palle. I ved, ham fra Ronja Røverdatter, der skiftesvis er syg og svagelig og skiftevis hopper glad omkring og griner med sit tandløse smil?
Ham er jeg idag. Har fået fjernet to visdomstænder på en gang, og er nu virkelig amputeret i munden. Det føles heller ikke heelt som om, mit kranium var indstillet på at slippe dem.
Så jeg er tandløs og svagelig - virkelig antiklimatisk.

Men nu har jeg IKKE flere visdomstænder. (Åh nej, de vender ikke tilbage, hvis man håner dem, vel?)

Kun mildt stress over interviews til stor opgave, der lader vente på sig. Men det SKAL lykkes. Det har jeg bestemt.

Sidder nu og trykker 'start' og 'stop' med stor voldsomhed, iver og perfektion, for at afgøre PRÆCIS hvor vores forsker siger noget klogt, der skal med i radioklippet. Har desværre bare glemt, hvordan man klipper der ud, så processen er lidt dum.

Æææælsger bare det dér teknik!

Ingen kommentarer: