søndag den 26. september 2010

Søndagsopsummering

Christ - en togtur bliver 4 gange længere, når fjæsen ikke gider lege med mig. (Måske en man alligevel en lillebittesmule afhængig?)

Til gengæld kompenserer togpersonalet ved IKKE at gå rundt med vognen med snacks'n'stuff. Hvilket jo er cool, når man drak vin, øl, drinks og shots frem tilklokken 6 i morges - og siden man er stået op kun har fået juice. Mangler VAND! VAAAND! Er vand (og mand) ikke en menneskeret?

Fik til gengæld ristet hotter til morgenmad - HÆ!

Og kunne med stor præcision IKKE få pladsbillet i stillezonen. (Ved godt, jeg er en gammel kælling, men høretelefoner og børnefri zone er bare lige mig)

I stedet for sidder jeg i cykel-barnevogn-alkoholiker-og-børn-der-løber-om-kap området. Og i følge mørkhåret, snottet rædsel, iført lyserød rædsel og kommunikerende med de rædselsvækkende lyde, de også bruger i Avatar, er det ca. 6 dagsrejser til Odense herfra. Sådan føles det ihvertfald. Og en af dem lugter altså af bæ i ble - jeg sværger!

(Ja klart! Nu kan jeg efter 5 kvarter i tog se vognen - netop som man brokker sig, ik'?)

Har heldigvis REM's 'nightswimming' på repeat i ørene, så bliver alt lidt smukkere.

http://www.youtube.com/watch?v=ahJ6Kh8klM4&feature=related

1 kommentar:

Lise Jørgensen sagde ...

Sikke en rædselsvækkende togtur, familievognen er et helvede...
Håber du overlevede...