torsdag den 16. september 2010

Øv på hovedet

Så var jeg til optagelsessamtale i fredagsbaren på skolen. I torsdags. Og det gik rigtig godt, for snappy come-backs er lige my thing, og jeg elsker fest, mennesker og øl. (I en sådan grad at flere venner har betvivlet mit motiv for at joine baren). Og jeg har et par kammerater blandt crewet allerede, så jeg troede faktisk at samtalen var en formalitet forud for min succesmarch ind i alle bargæsters hjerter på DJH.

Sådan skulle det ikke gå. klokken 00.04 i nat ringede en venlig ung dame, og meddelte mig, at jeg desværre ikke var kommet med i baren. Men jeg skulle være velkommen til at søge igen en anden gang.

Øv. Venner i baren var enten fraværende eller fulde da valget fandt sted, så jeg kom altså ikke engang i top 13 (ved jeg, for de optog 13 nye medlemmer) og jeg blev endda valgt fra til fordel for fyren, jeg ynder at kalde: 'Larmende hattemand'. Yup, der er Trix - og så er der larmende hattemand - liiige over.. Øv altså.

Så var liiidt øv da jeg stod op i morges. Men i skolen stemte de dejligste piger for boykot (selvfølgelig mener ingen det, vi har kke råd til at drikke andre steder) Christina havde kage med, vi tog på café efter skole og hyggede, og en sød fyr skrev for at sikre sig´, at han ser mig i morgen.

Så pas dig selv fredagsbar - I've got magic beans..

Ingen kommentarer: