lørdag den 4. september 2010

Er løbet lidt tør

Mor er på besøg i det jyske. Det er nu meget rart. Hun kom til Århus i eftermiddags for at tilbringe lidt kvalitid med sin datter (moi). Vi gik tur i festugen, gloede lidt på mennesker. Mødte helt tilfældigt Lise på vej ned for at bestille mad.

Desværre måtte vi vente en time på maden - for festuge = KØ! Overfuckingalt! Men hey - for første gang nogensinde sagde min mor bare 'okay' da jeg optimistisk - og mest i spøg- sagde 'Hey, vi kan gå på hjorten og vente på maden.'

Så det gjorde vi! Og på hjorten må man ryge. Så det gjorde jeg, selvom mor ikke ryger og ikke synes om den slags. (Hun er jo stoppet)

Og man kan ikke få lightsodavand på hjorten (lidt ærgeligt, når jeg nu har slæbt diabetiker med) Men ved du hvad så? Så bad mor sgu bare om at få en bajer lissom mig. Mor drikker ALDRIG! Ihvertfald ikke øl. Men nu sad vi, med hver sin guldtuborg og spillede løgn - og hun vandt sgu! Og vi blev overrumplet af en mindre pubcrawl af svært berusede efterskolelærere. Og vi hyggede os! Grinede og drak øl og mor var heeelt vildt cool.

Så hentede vi mad og tog hjem til mig. Spiste. Og nu er vi løbet tør-
For vi er to mennesker i min etværelseslejlighed. Ikke noget soveværelse til hende eller jeg. Ingen sofa. Kun en seng. Og hun og jeg.

Elsker virkelig min mor - men det er virkelig mærkeligt at være SÅ tæt sammen med hende, i SÅ lang tid. Og vi er løbet tør.

Så nu puster jeg min luftmadras op - og sover på den selv. For min seng er for lille til to, der ikke skal ligge i ske.

Men det er altså hyggeligt! Er glad for hun er her. Var bare ikke indstillet på, at jeg ville få så meget... mor? for pengene..

Ingen kommentarer: