onsdag den 29. september 2010

Jævn til middel blank snak

Dagens præstation: Har været på job i dag, uden at drikke en eneste dråbe vin. Yup, jeg indrømmer det, det er ikke sket før på netop dette job.

Mundtøj har det bedre. Lidt ihvertfald. Det er som om krater efter visdomsbjerg, lige skal have lidt tid til at vokse sammen, oh but why?

Nu nærmer Nanna og jeg os den store finale. Deadline mandag. Er blevet skældt ud og talt ned til som et lille uartigt barn af præmenstruel afdelingslæge idag. Håber det hjalp på hendes dag, for den må godt nok have været skidt indtil da.

Vi har så småååt forsøgt at finde ud af HVOR vi skal klippe i vores lydklip, men ikke HVORDAN. Og Nanna har kigget på hvordan man laver sådan en media-jungle-hjemmeside. Men tror ikke hun forstod stort mere, end hun fortalte mig. (Ikke meget)

Men i morgen er der en ny dag. Hvor vi liige skal have styr på sagerne, ringe til tre kilder, tage nogle billeder, lave en voxpop og have styyyr på sagerne.

I princippet er det ikke alt sammen nødvendigt. Jeg er bare blevet splittet. For egentlig ville vi bure os inde hele weekenden og lave skidtet. Det var en god plan. Overskuelig plan. Vores plan.

Men nu er jeg pludselig inviteret til abe-fest, af den værste kaliber i Tjøffenhavn. Har normalt ikke svært ved at sige nej til ting, jeg ikke 100% har tid til. (LØGN - jeg overbooker altid og blander aftaler sammen for at nå at se alle (bør jeg egentlig undskylde for en dag.))

Men har ikke lyst til at sige nej, for landet ligger sådan at det er en sund og rask fyr, der har inviteret mig. Og ja, det vil jeg gerne ik'?
Så håber vi kan overskue sagerne. Indstiller mentalt mig selv på, at det sandsynligvis ikke kan nåes. Men man må godt håbe. JO, MAN MÅ SÅ!

Anyways, weekend med Nanna er ikke det værste der kan ske. Vores symbiose er efterhånden komplet, og vi skiftes til at få hysteriske anfald, være effektive, erklære hinanden vores kærlighed eller sidde helt apatiske, indtil den anden sparker os igang.

Men det kunne være sweet. At nå det hele.
Indtil videre har jeg dog ikke engang nået at støvsuge forud for spisning og hjemmeside-panik-aften i lejlighed i morgen aften. Og nu er det for sent. Thank god!

Ingen kommentarer: