mandag den 13. september 2010

I dag har jeg...

set min undervisers pubeshår. Manden er 46, køb nu for helvede et par fløjlsbukser, og DROP hængerøven. Har også set hans røvsprække, stort set hver dag siden skolestart. Uden at kæmpe synderligt for det.

haft sympatismerter i urinrøret.

skrevet en på overfladen utrolig mildt forespørgende mail til 3, der inderst inde er en slet skjult dødstrussel. (Eller i det mindste en trussel om at opsige mit abonnement)

skåret det grønne af min cheddarost, og puttet resten på min madpakke. Jo, man kan!

Ryddet op, tørret støv af, vasket op og støvsuget. Underligt - det så jeg ikke komme? men hurra, da.

Shoppet en sixpack til i aften, hvor jeg skal hjem til Sutte og spise og hygge. Et eller andet skal man jo have med, ik?

Pakket mine bikinier væk, dem er der vist ikke brug for mere. Desværre.

Overlevet.

Ingen kommentarer: