søndag den 19. september 2010

Smerte er blevet dyrere

Øv. Min kosmetolog er blevet dyr. Meget. De 280 kroner jeg plejer at smide efter en brasiliansk (i de måneder jeg rent faktisk har RÅD til den slags med min SU), er siden sommerferien blevet til 395 kroner.
WTF?
Det er altså mere end bare sådan liiige, ik?

Men så har jeg en gammel kosmetolog i baghånden, kan se på hendes hjemmeside, at hun ikke har opdaget prisstigningerne alle andre steder. Hende ringer jeg sgu til!

Har også bestilt tid ved frisøren (tak Mor). Åh det bliver skønt. Har efterhånden hår som.. ja.. hø.. Tørt og ude af kontrol.

Så er der noget at glæde sig til. Nu skal jeg bare lige undgå at dø af stress over, at jeg endnu ikke har en idé til den opgave vi starter på i skolen i morgen. Kom nu fantasi! Jeg VED du er derinde!

Men hjerne har stået i tomgang i denne weekend. På den gode måde. Man behøves ikke tænke særlig meget, for at ligge på en sofa med dejligt selskab. Man skal bare være til og være glad. Åh, hvor er det nemt. Og skønt.

2 kommentarer:

Michelle sagde ...

Av - gør det ikke ondt?
Men godt du har en i baglommen ;)

:)
http://so-this-season.blogspot.com/

Trix sagde ...

Det gør lidt avs - men det går hurtigt over. Og tro mig, det er det hele værd =)