tirsdag den 5. oktober 2010

Trixy Lazy

Fuuuck. Jeg er stadig ikke udhvilet. Og nu er det snart middagstid.
Ved godt jeg burde være virkelig irriteret over min underviser. Efter aflevering af første store udredende projekt i går, har vi fået hele dagen afsat til at give feedback til makkerpar fra klassen. Nu mangler vi så bare lige den dér email, der skal fortælle, hvem vi skal give feedback til. Det har hr. lærer vist glemt?

Kan godt se det er træls. Men for mig betyder det søvn. Mere af det. Suk. Hovedet var heeelt smadret, da jeg kom hjem igår. En hel dags refleksion og medie-design er ret hårdt for mig - der vitterligt ikke FATTER, hvordan man skruer en hjemmeside sammen. Christ altså.

Men fik afleveret: http://www.hpvcancer.mediajungle.dk/ - og er endda lidt stolt, selvom vores erfaringsperson blev indlagt, og ikke kunne være med alligevel.

Nu skal jeg bare sove lidt mere. Og dovne. Mmmm..

Ingen kommentarer: