onsdag den 23. juni 2010

Midsommerjammer

Øv. Mens alle andre står i luftige sommerkjoler, omgivet af dem de holder af (ser dem faktisk stå i par i min fantasi, for i dag elver hele verden i tosomhed) og kigger på bål i aften, sidder jeg herhjemme.
Med masser af læsning, der mangler til eksamen på fredag og virkelig ondt i halsen.
Tror altså min krop snyder mig. Bliver aldrig rigtig nervøs op til eksamener, men nogle gange bliver jeg bare rigtig syg. Som nu, med ondt i halsen, eller sidst med tandpine, der forsvandt dagen efter. Eller dengang i 3. G da jeg blev så syg under 3. års opgaven, at jeg fik den udsat og lægen troede jeg havde kyssesyge..

Vil ærlig talt hellere have lidt sommerfugle i maven, end lægge syg og præstere virkelig ringe, fordi min krop ikke gider være vågen. Øv.

Nu er der to dage til eksamen, og efter dum, dum overspringshandling igår bliver jeg nødt til at blive hjemme og læse. Der er alligevel for langt hjem til de gamle, eller pigerne i Odense, for at nyde aftenen med dem. Crap.

Men kryds fingre for mig på fredag, hvor jeg vil tilbringe fem timer med at lade som om, jeg ved alt om samfundsfag. Satser stærkt på at jeg kan bluffe mig igennem.

Og SÅ er der ferie. Starter med en ny tatovering på lørdag (hurtigt inden jeg har brugt alle mine penge) og så kommer Odense-girl #1 op og besøger mig i det jyske.. Jaii =)

Nu skal jeg bare regne ud, hvordan jeg får min krop til at tro, at den har det fint til på fredag. Suppe it is!

Ingen kommentarer: