torsdag den 17. juni 2010

Jeg elsker...

At sove for længe på en dag, hvor det egentlig ikke gør noget.

At trække dynen helt op til næsen, og lade som om verden ikke findes lidt endnu.

At tulle rundt alene i grimt undertøj, drikke smoothie og vaske op mens radioen er det eneste bevis for en verden udenfor.

At slå op på første side i en bog og vide, at jeg har al tid i verden til denne bog.

At anrette min mad virkelig lækkert, selvom det kun er rugbrød.

At ringe til min Mor, bare for at sige jeg elsker hende.

Musik, musik, musik. Hvis man kunne fixe musik, blev jeg gerne junkie.

At der findes i omegnen af ti mennesker, der ville smide alt, hvad de havde i hænderne og komme og hjælpe mig, hvis jeg var i knibe.

At jeg ville gøre det samme for dem.

At skyde bekymringer fra mig og tilgive mig selv.

Grønne æbler.

Ingen kommentarer: