onsdag den 2. juni 2010

Onsdagens overvejelser

Så røg SUen og lidt til.
Kender du det, når man virkelig har ondt af sig selv?
Jeg har ondt, både i knæ og pengepung nu.

Trøsteshopping er farligt, men man skulle tro at jeg var i forholdsvis sikkerhed, når jeg er lænket til seng og krykker. Men neeej da - for man kan shoppe over det dersens INDERNÆT.

Pis osse.. Men på den anden side, tak!
Til Nelly.com for kjole
Til Ebay.com for undertøj
Til startour.dk for tur til Sicilien til August
Til Billetlugen.dk for koncert

Man kan tage shoppingturen fra pigen, men man kan ikke få pigen til at aflevere sit dankort.

Og så var jeg i biffen igår. Jo, det kan man altså godt med skinne på!
Sad glad og munter med kaffe og blandselvslik og lurede på de mange, mange piger der skulle til forpræmiere på Sex And The City 2.
Og ved i hvad piger?
Det er simpelthen bare ondskabsfuldt, når I slæber jeres kærester med. Jeg blev virkelig overrasket over, hvor mange fyre der stod. Stift smilende, med kærestens taske i den ene hånd og hendes cola i den anden, og forsøgte ikke at stå i vejen, når madammen skulle kramme sine veninder.

Er der slet ikke noget territorium, der skal være veninde-territorium? Skal 'Skatter' så også med, når I skal på café og trash-talke ham idioten, der aldrig ringede tilbage til Eva, efter de gik i seng sammen?
Skal han også have lagt ansigtsmaske, lakeret negle, og have råd om intimbarbering?
Eller skal vi ikke aftale, at der er tøseting, og så er der drengeting?
Jeg er ikke rødstrømpe, jeg er ikke mandschauvinist, jeg er bare realist.

Og hvis jeg en dag får en kæreste (bevares - jeg er en lallende single, der ikke aner, hvad jeg taler om) skal han ikke rodes ind i coctail night. Han har intet at gøre på hummus-café-turene. Han skal tvangsindlægges til diverse romantiske komedier, det er klart - men så heller ikke mere.

Jeg skal heller ikke partout med ham ind og se Rambo nr x, Slagte/blod/kineser-der-hopper-film, når ham og gutterne planlægger en machotur. Jeg skal ikke med på stadion og ud og 'slå søm i' og 'hamre shots' bagefter.
Bevares, jeg siger ikke at jeg ikke gerne vil, og fra tid til anden er jeg da overbevist om, at jeg også er velkommen. Men jeg skal ikke med HVER gang, og jeg skal ikke med når det er 'drengene'.

Og han skal IKKE med mig ud og se Sex And The City med damerne. Det er han ikke fin nok til. Sådan er det bare. Den slags fungerer bedst med en håndfuld af de skønneste piger, ved din side.

Det synes jeg ihvertfald, og efter i går tror jeg, at der er omkring 30-35 fyre i Århus og omegn der vil give mig ret. Men jeg kan jo også tage fejl, det kan være de kunne lide filmen?

Jeg synes pt. intet om filmen - jeg så Prince of Persia.

Ingen kommentarer: