lørdag den 26. juni 2010

Tadaaaa

Schå fik jeg schgu feriø. Hurra for mig! Jeg har været til eksamen i 5 timer i dag, men kan allerede ikke huske hvad den handlede om. Handlede, handlede? Skriver computeren det sjovt, eller staver jeg forkert? Det er faktisk skidesvært at stave forkert med vilje og rigtigt med vilje.. Lissom.. Forstår du?

Men jeg satser på at jeg i løbet af 5 siders ordgylle har sagt ET ELLER ANDET rigtigt. Bare lige nok til en 2'er.
Og så købte jeg en pose redbull - for det giver vinger. Så ryster lidt af sukkerchok nu. Og fokuserer ikke så skarpt som da jeg var 16. (Det er nok mere vodkaen end energien der snakker)

Burde der egentlig ikke være alkolås på en computer? Eller i det mindste på bloggen? Oh well - jeg er vist den eneste der læser den, så spilder i det mindste ikke andre menneskers tid i min brandert.

Skal herremeget tidligt op lige om lidt. Pisosse! Men jeg har SOMMERFERIE! De næste to måneder skal jeg kun ting jeg har lyst til. Eller - halvanden måned hedder det vist.

Åh nej, bliver nødt til at læse det her igennem for stave-trykke-fulde-fejl nu. Andet kan jeg ikke være bekendt, hvis nu en anden person skulle forvilde sig herind for at høre på mit ordgylle.. (Hej Mor!)

Ingen kommentarer: