torsdag den 17. juni 2010

Middagslur ad libitum

Hvordan gør jeg det? Sover til middag i små tre timer, efter ikke at have præsteret nogetsomhelst indtil da?

Sov for længe til at nå forelæsningen, så blev hjemme, vaskede op og vaskede hår. Og bildte mig selv ind at 'så har jeg bare hele dagen til at læse til eksamen.' Har ikke åbnet en eneste skide skolebog i dag. Det er sååå frustrerende, for det er KUN min egen skyld.

Fatter ikke samfundsfag? Det er kedeligt. Det er tørt. Det er så intetsigende, så jeg kan læse et kapitel på små 40 sider om forvaltningen i Danmark, og bagefter kan jeg ikke fremvise et eneste læringsmoment. Jeg har intet lært. Nothing what so ever.

Så efter lidt fjæsbog, nogle mavebøjningner, morgenmad, morgenmad igen, P3, Tv-zappen, dyneputteri mm. krøb jeg hen til skolebøgerne, og valgte en. 'Demokrati i Danmark'.
Åbnede bogen på den side, hvor min overstregningstusch var stoppet, krøb godt til rette og faldt i søvn.

Der vågnede jeg så ved femtiden med en virkelig grim frisure. Sulten, desorienteret og meget, meget irriteret.

Føler lissom jeg bliver nødt til at hente pizza nu. Og gennemføre min skoddag. Men øv, hvor er jeg bare.. GRRRR! Og der er ingen jeg kan lade det gå ud over. Jo, pizzafyren, den stakkel.

Ingen kommentarer: