tirsdag den 17. august 2010

Tirsdagstanker

Er tilbage i skole. Skræmmende. Var ikke forberedt - slet, slet ikke. Så nu hænger jeg allerede fra dag to med røven i vandskorpen og faker mig igennem, mens jeg håber, at ingen opdager, hvor elendig jeg er. (Så sig det endelig ikke til nogen!)

Men hvor fanden blev sommeren af? Hader når vejret er det mest spændende at tale om, men når man ligefrem risikerer at blive skyllet væk på sin cykel, er der ikke meget at gøre. Og det er også ret hårdt for mit fortsæt om at cykle rundt indtil det bliver frostvejr. Bah!

Nu har jeg lige vænnet mig til sol og varme. Og til at sove længe og selv bestemme, hvad jeg vil bruge mine dage på. Og til at være på fyn og sjælland - og jeg kan ikke tåle SÅ mange forandringer på én gang. Så lad os sige jeg er i Århus og så lad resten være, som det var!

Har lige opdaget Psyked Up Janis - hvorfor er der ingen, der har sagt det noget før?!

Hvor er jeg i øvrigt LYKKELIG over, at pigerne fra mit gamle hold kan finde ud af at lufte mig og tage mig med på café! Nu har vi jo nye hold og nye mennesker igen. Og derudover ikke det store udvalg af folk der står i kø for at invitere mig ud Århus. Det forstår jeg i øvrigt ikke - har en lækker periode - hvorfor er der ingen der inviterer mig ud??

Hej stine! =)

Ingen kommentarer: