fredag den 20. august 2010

Jeg forstår ikke..

aircondition anlægget i DSB-togene. Nu har vi endelig en tilnærmelsesvis LUN dag udenfor, hvorfor skal jeg så sidde i halvanden time og klapre tænder for at komme til fyn?

min irrationelle tandlægeskræk. Vil hellere brække min arm på langs (det har jeg så heller ikke prøvet?) end jeg vil lægge mig under den psykopats nåde.

tandlæger generelt, det kan kun være psykopater, der vælger den karriere.

at jeg alligevel skal til tandlæge idag. Halleluja!

hvorfor jeg spenderer penge, ja titusindvis af kroner på at rejse ud og se verden, hvert år -for Vejle er sgu da meget pæn at køre igennem. Det er Silkeborg også. Og jeg har aldrig set Skagen. Vil på Danmarkstourné en dag.

folk der ikke holder sig for munden når de hoster eller nyser. Seriøst - ADR!

svensk.

Ingen kommentarer: