fredag den 13. august 2010

Statusopdateringer jeg undlod at skrive:

Fordi hende Randi, der skriver www.endeligonsdag.dk får mig til at grine højt i sandfærdig selverkendelse, når hun gør det, har jeg besluttet at tyvstjæle konceptet og dele nogle småsager med I tre, der læser bloggen.

Så altså; statusopdateringer jeg UNDLOD at skrive:

- Fandt en ost bagerst i køleskabet, der havde overskæg og påstod den spillede bas i Johnny Reimars orkester.

- Tissede lidt i bukserne af grin idag.

- Finder det fascinerende at diverse internet-se-små-film sider har en 'del med vennerne'-funktion. Seriøst redtube - tror du, at jeg lige sender den rundt til tøserne?!

- Skal for fremtiden huske at lukke døren ud til toilettet hjemme ved Rikke, når jeg ikke helt ved om jeg skal brække mig eller bare tisse...

- Har givet 500 kroner for en hulahopring, der nu fungerer som semi-grimt hovedgærde på seng.

- Måtte låne penge af Mor til resten af måneden i fredags. Og så igen i mandags.

Og desuden: Statusopdateringer jeg rent faktisk skrev, som måske ikke var de skarpeste;

- Hvis gør-det-selv drankeren derhjemme overvejer en lille gin-southerncomfort-ribena, har jeg to råd: 1. Lad være, eller 2. Drik den meeeget hurtigt.

- Will give head for food

- har konverteret teorien 'hvis du æder det hele meget hurtigt, er det som om, det ikke er sket' til kvalme.

- bevæger sig som senil seniorborger med bæ i ble. Havde glemt at boksning forvandler trapper til bjerge.

- mit hår ligner Einsteins - only less grey.

- mit hår ligner Einsteins, only less gay.

Ingen kommentarer: