søndag den 22. august 2010

Gay 4 a day!

Åh, hvor vanvittig fantastisk livet kan være, når man lige hjælper det lidt på vej!

Efter frygtet tandlægebesøg fredag, der blev afhjulpet med uhyggelige mængder bedøvelse, valgte jeg at tage i byen med Rikke. Måske ikke verdens skarpeste beslutning, eftersom vi skulle ret tidligt op, men da jeg gik hjem mens solen stod op, var jeg alligevel ret tilfreds med tilværelsen som sådan..

Knap så tilfreds var jeg dog da Rikkes vækkeur ringede kl 8. Og ingen kære mor hjalp, for vi skulle nå et tog. Lidt cola, red bull og kaffe senere, var jeg dog halvvejs på toppen igen - og klar til at indtage min plads på Lambdas vogn til gay pride! <3

Til trods for vores utroligt stereotype heteroseksualitet fik Rikke og jeg lov til at danse med i paraden, under vores nye motto: gay for a day.. (And it's okay not to be gay) Og danset - det fik vi. I fire stive timer (og med stiv mener jeg STIV)

Det er absolut ikke sidste gang jeg deltager i den slags, men det ER sidste gang jeg forsøger at tisse i en spand, mens vognen sætter igang og spandens indhold fra tidligere besøgende skvulper lystigt ud over kant, ben og buks. ADR! (Men endelig har vi regnet ud, hvad de der female tisse-tragte kan bruges til!)

Energien var dog ikke stor i dag, hvor vi ventede i flere timer, først på hotellet, så på restauranten og siden i brors sofa, for at få lov at se og høre Frk. Dickow m venner slå sig løs i et par timer. Men når Rikke står med røde kinder, og smiler over hele femøren var det sgu hele ventetiden værd.

Meeeen - genovervejede dog min kærlighed til DSB, da det viste sig at jeg IKKE kan komme direkte til Århus fra Kbh her søndag aften. omkring midnat. Faktisk kan jeg slet ikke komme nogen steder uden ventetid. Så jeg står da lige af i Fredericia - verdens sejeste by, i øvrigt. Og venter en time, mellem 1 og 2 - før jeg tager toget den sidste times kørsel - og i øvrigt cykler hjem fra toget.. SUK! Hader at det er mandag i morgen, kan vi ikke lige repeate søndag? PLZ!

Ingen kommentarer: