torsdag den 19. august 2010

Så hellere have travlt..

Havde sådan en 'tætpakketogjegkannæstenikkeoverskuedethele'-dag igår. Stod op med vækkeuret klokken halv 8. Okay, godt så! ti i, men den snooze knap trykker nærmest på sig selv!
Så mildt sent på den og mildt irriteret over både at mangle smør og mælk i køleren, ristede jeg noget toastbrød. Som jeg spiste mens jeg forsøgte at lægge make up. Så ja, spiste morgenmad på badeværelset. Og så skulle jeg lige fjerne lidt mascara som ikke skulle være på kinden.

Og så væltede jeg min lancôme foundation ned fra skabet. på glas vask. og min foundation er i glaskrukke. Glasskår og brun creme til alle sider. På vask, spejl, gulv, toilet ALT! Magtede ikke at gøre noget ved det, så lukkede bare døren og cyklede i skole.

Hvor jeg var til kl. 17 - bah! Synes det er lidt unfair at skolestart skal være så vanvittigt?! Var hjemme lidt over 5, kiggede kort på kaos på badeværelse, men droppede det hele og tog på job. Hvor kokken ikke havde nogle rester til mig, men gav mig en nutellamad med på turen hjem. Synes faktisk mit liv var helt hyggeligt, og havde helt glemt rod og hvor travlt jeg havde haft. Lækkert.

Og det var en 1000 gange bedre end min frieftermiddag i dag, hvor jeg havde tænkt mig at vaske tøj, men tabte kapløb til vaskeri mod egoistisk svensker der ABSOLUT skulle bruge begge maskiner til trods for de var reserverede (til MIG). Øv hvor var han irriterende. Og glemte helt at skælde ham ud, så nu går det ud over www. Svensker-fjols!

Ingen kommentarer: