tirsdag den 24. august 2010

Jeg elsker når...

mit liv lissom bare bliver bedre og bedre. Efter en perfekt weekend kom jeg småstresset (og meget træt) tilbage i skole, kun for at opdage at min gruppe var fint tilfreds med min indsats og at jeg sagtens kunne nå at lave opgaven til idag.

når fyren i vaskeriet kalder mig 'miss wet t-shirt' fordi min hjemkomst til opgang i går var præget af sommertøj og monsun.

at han blev lidt flov, da det gik op for ham, hvad han havde sagt. (og i øvrigt anbefalede mig vejret.dk)

INGEN kommer i vejen for min tur i vaskeriet.

opvasken faktisk ikke er så slem, når man lige får den organiseret.

jeg går og er lidt spændt på i morgen.

..............................................

Til gengæld har jeg opdaget endnu et post-ferie-problem:

Min kuffert, der er stor, hård, lyserød og blomstret kan IKKE, jeg gentager IKKE være nogen steder i min lejlighed. Pisosse. Må bruge den som malplaceret installation og insistere på, at det er kunst.

Ingen kommentarer: