onsdag den 5. maj 2010

Tirsdagstanker

Har været i svømmehallen i dag, med min far. Det er vist aldrig sket før. Frygtede lidt at vi ville løbe tør for ting at snakke om, når vi kun var os to. Var også lidt bange for han skulle drukne. Eller bare generelt gøre noget dumt. Men det gik helt fint. Hans top-bemærkning til livredderen, der kom gående med en redningsdukke var 'Se! En lolitadukke med hul i brystet!' Han var stolt, jeg orkede ikke at blive alt for pinlig berørt, men ytrede ordet 'Fa-ar!', som da jeg var teenager, for at lade ham vide, at han var plat. Dette var han åbenbart også tilfreds med.

Interviewpersoner er slet ikke så skræmmende, når de først har indvilliget. Al panik op til et interview, skyldes udelukkende følelsen af, at antaste nogen, der ikke har bedt om det. Når de først har sagt god for, at jeg ikke træder dem over tæerne, er det egentlig helt okay.

Men jeg bliver altså snart nødt til at lave de aftaler i god tid, i stedet for et døgn inden deadline. Nogle mennesker arbejder bedst under pres, jeg arbejder åbenbart KUN under pres.

Jeg kan aldrig helt finde ud af, om jeg skal gå i seng, eller i køkkenet og lave pandekager når jeg er oppe så længe, at jeg bliver sulten igen efter aftensmaden. Jeg ved godt man skal gå i seng - men altså.. Pandekager, ik?

frisørdate fredag, hurra for hovedbundsmassage!

Ingen kommentarer: