tirsdag den 25. maj 2010

Tirsdagstanker 25/5-10

Yes! Så er grammatik og sprogkorrekthed bestået. Kun én eksamen igen og én tæller ikke rigtigt, vel?

Skønt med frimandag. Hentede forældre, der netop var hjemvendt fra Thailand. I løbet af de første fem minutter lykkedes det både min mor at antage at jeg havde været på druk søndag, OG at jeg løj, da jeg svarede nej. Ihh tak, jeg har da også savnet dig, Mutti. (Blev småfornærmet, da tømmermænd og løgn herom, ikke var tilfældet. For første gang ever)

ViRocker i Odense lørdag. Med ægte solskin. Jeg bliver så glad af koncerter en hel dag, solskin, øl til 40 kr. og mad, der er endnu dyrere. Det kan koste, hvad det vil - I love it!
Præsterede at blive solbrændt inden Sanne Solinumsen gik af, slog mit stakkels opererede knæ, da jeg dansede for vildt til Nik og Jay (Ved det, men det er sandt), og mistede stemmen under Dizzy Mizz Lizzy i en sådan grad, at den stadig er rusten i dag.

Må dog indrømme at det IGEN i år, var dumt at fortsætte i byen. Det er ikke meningen, at man skal tage i byen og drikke videre, efter man har svedt, danset og drukket de sidste 10-12 timer i den danske forsommer. Ynkeligt hængende, ildelugtende og med en sær, sær frisure indtog jeg dansegulvet. Så stiv at jeg var ganske overbevist om, at alle i lokalet ville have min krop, og heldigvis også så stiv at jeg var fuldstændig ude af stand til at gøre noget ved det.

Memo til næste år - hjem i seng. (Som om det kommer til at ske)

Mit vaskeri lukker?! Og jeg skal vente over en uge, før det nye åbner. Hvad gør man så, når det er for sent at booke tider i maskinerne inden stedet lukker? Må ud og shoppe - der er ikke andet for. Hæ!

Depositum betalt til Sicilien - lææææks! Endelig noget at se frem til.

Ingen kommentarer: