tirsdag den 18. maj 2010

Tirsdagstanker 18/5/10

Uhh.. Stur, stur opgave for.. Der tvinger mig til at ringe til folk, politikere, mennesker med forstand på ting og sager.. Folk der dagligt undgår dusinvis af min slags. Hader det! (Som alle andre i min klasse, hvilket er ret ironisk, når vi nu så gerne vil være journalister) Vi vil bare helst ikke belemre nogen. Det er næsten kært.

Endelig en forårsdag der kunne bruges til noget! Ægte solskin, knap så meget vind - og jeg sværger at det var lunt.
Hvad brugte du din dag på?
Jeg sad indenfor, så trænede jeg indenfor, spiste indenfor og nu ser jeg tv indenfor. Det er som om, jeg ikke helt har forstået konceptet forår?

Lejlighed forresten i halv topform igen! Det betyder at jeg har ryddet op og vasket op. Men den der grundige rengøring jeg havde sat mig for skete bare aldrig. Måske i næste uge? Hæ.. As if?

Begynder så småt at se frem til weekend i det fynske, med brunch, ViRocker og en ordentlig røvfuld skanks af de allerbedste. Smuk tradition som naturligvis skal holdes i hævd, hvilket egentlig burde være udmærket motivation for at komme i gang med at ringe til folk - om de så kan lide mig eller ej?

Gotta go, det er begyndt at være for krævende for mine mavemuskler at sidde op. Jeg er ikke skide skarp med det der træning - jeg har kun et gear og det er højt. Av! Men så bilder jeg mig også ind at jeg ikke behøves at træne resten af ugen!
Hurra for selvbedrag og stik mig så en kage..

Ingen kommentarer: