søndag den 16. maj 2010

Smart er mit mellemnavn

Mig i kiosken:
'Jeg har tanket ude på 4'eren, og så skal jeg lige have den hér'
(Lægger chokoladebar på disken)
Hun: '165 tak'
(Jeg rækker hende 2 hundredekronesedler)
Mig: 'Vil du have 15 kroner?'
Hun: 'Ja tak'
(Hun tager mønterne, og står nu og stirrer ned i sin hånd, på de to mønter)

15-20 sekunder senere:
Hun: 'Så skal du ha'......'
Mig: 'En halvtredser?'
Hun: 'Gud, hvor smart!'

(Får mine penge, går ud mens jeg fortryder, at jeg ikke påstod, at jeg skulle have en hundredelap igen)

-
Har besøgt veninde i det sagsomspundne Herning - og folkens!
Herning ligger ca. en times kørsel, til venstre for Århus.. Slut med at spørge, hvor fanden det er - der er skilte og alt muligt!

Glæder mig til søndagsrengøring. Ikke at jeg glæder mig til at gøre rent, men jeg glæder mig til at se, om mit gulv nu ser ud, som jeg husker det. Og om der egentlig er en bordplade under min opvask? Det bliver spændende..

God lørdag derude!

2 kommentarer:

Lise Jørgensen sagde ...

Jamen det var da smart, det har du da ret i ;)

Lise Jørgensen sagde ...

eller.. det har hun ret i, det var jo hende der sagde det.. blaaah.. jeg har ikke styr på mit sprog eller noget som helst andet..