tirsdag den 11. maj 2010

Tirsdagstanker 11/5-10

Eksamen overstået, nu er der kun én tilbage. Om lang tid. Gad vide hvordan det gik? Gad vide, hvornår jeg egentlig får svar?

Feedback på den værste artikel jeg nogensinde har skrevet, fra fremmed person. Ikke heldig kombi. Én ting er at jeg ikke kunne billedebehandle, ikke kan sætte komma'er, kun havde to timer til opgaven, og var tvunget ud i tredjevalg af kilder. En anden ting er at jeg ikke fik lavet en refleksionsrapport til opgaven, som kunne belyse disse mangler. Fyren havde derfor kun manglerne at gå ud fra - og jeg ved jo godt, at det skal han.
Men når jeg så får 'sgu', og 'letkøbt', 'dårligt' og STORE ORD, der fortæller mig om mine 'MANGE stave- og kommafejl', bliver jeg sgu alligevel lidt sur. Skal man ikke være professionel, selv når man fortæller folk at de har afleveret en talentløs gang bæ? (og så mange stavefejl var der ikke)
Måtte bekæmpe en trang til at stalke hans opgave og give ham den grummeste feedback ever. Til trods for jeg godt ved, at han har ret og ikke kunne vide andet, bliver jeg alligevel stiktosset, når folk skriver 'ned til mig'. Øv altså..

Har daddys bil de næste 14 dage, fordi de gamle er på ferie. Kunne i dag konstatere, at den egentlig kun er i vejen - hvorfor findes der præcis dobbelt så mange biler, som parkeringspladser i 8000?

Er begyndt på den utroligt krævende process, der hedder ripping af cdsamling til pc.. fuuuck det tager tid, og alle mine gamle ridsede lorte cder er ikke ligefrem ideele til aflæsning. Desuden skal man hen og skrive titel og kunstner på hver eneste skide sang.. Er det virkelig det vi kalder smart teknologi? Suk.. Ville pludselig ønske jeg ikke ejede i omegnen af 400 cd'er..

Forlænget weekend? Ja daaa.. What to do? Må hellere starte med at sige job op, så tager vi den derfra.. Har du nogensinde haft et job, der bare overhovedet ikke passede til dig? Føler jeg spiller komedie, når jeg står og er stille og høflig. Er nok ikke fin nok - passer bedre ind bag baren på en bodega. Det fylder hele min dag, når jeg skal derned. Jeg tappes, til jeg er halvdød i tankekraft, fordi jeg konstant skal tænke på, hvor meget jeg IKKE vil derned. Så er der jo kun et at gøre?
(Og så i øvrigt søge et nyt.. Suk)

Hvem melder sig frivilligt til at tage min opvask? Be' om!

Ingen kommentarer: