torsdag den 7. oktober 2010

torsdagstanker

Sidder lige og hører en sang, som min venindes bror har re-mikset. Den er lyserød og kvalm, men hvis du har en at ligge i ske med - eller virkelig savner sådan én, så her: (for dygtig, det er han sgu)



Det sætter min dags præstationer i et temmelig harsk lys, at han udgiver en sang og jeg optager 5 minutter lyd i en børnehave? (jeg vil os!!)


Og så skal jeg i øvrigt undskylde, for det billede der kommer nu. For jeg er IKKE modeblogger. Ikke at jeg ikke elsker tøj, make up, sko og alt muligt andet - jeg elsker det bare i mine mængder og mit tempo - og det er sjældent moderigtigt. MEN denne jakke er FANTASTISK, og jo flere steder jeg smider billeder af den (som folk jeg kender frekventerer), jo større er chancen for at finde den under juletræet.


Er den ikke skøøøn? Mmm. Og hæle. Og krøller. Og rød læbestift. Sådan ku' jeg godt se ud heeele vinteren. Generelt ælsger jeg bare MAXJENNY - har bare endnu ikke haft råd til noget. Suk.

Og så er den sunde og raske fyr rejst til Japan i 10 dage. Studietur. Japan - freakin' japan. (gentag efter mig: Misundelse er en grim ting!)

Men INDEN han tog afsted kørte han lige Skive/Odense tur/retur for at spise aftensmad og se stand up med mig. Bare fordi jeg er sød. (Eller, nærmere fordi HAN er sød.)

Feedback på www.hpvcancer.mediajungle.dk i morgen. Er det ikke typisk, at vores erfaringskilde, der lige har haft den kræfttype vi skriver om, ringer I DAG og er udskrevet fra sygehuset. Og gerne vil være med. Ærgeligt.

Skal jobbe hele weekenden. Måske spille lidt bordfodbold og drikke nogle bajer med nogle damer. Det tegner godt. Jeg kan godt li' damer.

Ingen kommentarer: