torsdag den 7. oktober 2010

FORRESTEN!

Jeg er vildt dårlig til at følge op på tidligere indlæg, så her er lidt pærevælling:

Farmor er 85 og i fin form for en 85-årig matrone. Hun støvsuger ikke så meget mere, og glemmer småting. Men sammenligner vi med i sommers, hvor hun var ved at stille træskoene, har hun det mageløst. Og jeg elsker hende!

Det lykkedes sidste weekend at være effektiv fredag, så Nanna gav mig lov til at tage med den sunde og raske fyr til fest i København. Hvor han var en absolut fuldeste til hele festen. Virkelig. Trust me. Det var ret sjovt. Især fordi jeg var ædru, fordi...

jeg jo fk fjernet to visdomstænder, og troede det var gået finno finno bambino, indtil hele face hævede og gjorde grande-nas. Så fik jeg av-ibuprofen-piller og to slags penicillin for at slå infektionen ned. Og én af dem virker som antabus, hvis man drikker mens man tager den. Sagde lægen. Så jeg var ædru, all night long lørdag. Men hyggede mig!

Og så har jeg set min første gyser i år. Og er alene. Det var dumt. For jeg bliver faktisk virkelig bange. Christ!

Går ud og køber alphabeat og Robyn Body talk pt. 1 & 2 i morgen - fordi jeg fortjener det!

Er der noget jeg mangler at følge op på? (Lektier tæller ikke!)

Ingen kommentarer: