søndag den 18. juli 2010

Weekend i 5K

Hjemme igen og det er nu meget rart. Mammas lille bitch havde jo savnet sin moooar!

Farmor indlagt igen med vand i lungerne. Og i andre organer. Og det er straks værre. Hun husker ikke mere. Og er helt tom i blikket. Forsøger at folde min hjerne rundt om erkendelsen af, at hun måske ikke overlever sommeren - ret svært for en drømmer som mig.

Har inviteret mig selv med far ud at fiske i næste uge - det bliver sikkert ganz sjovt med lidt kvalivaretid. Glæder mig ihvertfald.

Men anyways, status over weekenden:

Har for første gang:

-Holdt fest i Rikkes nye lejlighed.
-Pisset ud af Rikkes køkkenvindue på første sal. (200 bobs lige ned i lommen!)
-Været på 'den glade viking' i Odense. (SÅ føler man sig gammel)
-Danset på scenen på 'den glade viking' i Odense (Så stop mig dog!)

Tanker efter veloverstået weekend:

-Jeg bør begynde at barbere ben inden jeg tager i byen med bare ben..
-Hvorfor drikker jeg mig altid så stiv, at jeg ikke kan spise det pizzaslice jeg køber på vej hjem?
-Hvordan er det muligt at forfejle en scoring fordi fyren falder og bliver flov? (hvorfor skal det gå ud over mig, kom tilbage, din idiot!)
-Hvor mange tidligere.. øhm.. 'drengevenner' skal man møde på det samme sted i byen, den samme aften, før man officielt bliver nødt til at finde en ny yndlingsbar?
-Er glad for 'den glade viking' har de dersens usynlige stempler..

Ingen kommentarer: