torsdag den 22. juli 2010

To alen ud af...

Jeg ved ikke, hvad der er værst når man er på ferie.

At træde ind i en tøjforretning hvor ejeren nøgternt påstår at intet tøj, nogen steder på hendes stænger, vil passe mig. (tag dén selvtillid)

Eller forsøge at blive hijacket ind i en anden forretning af ivrig sælger der har jeans - even for my size! Iiih tak! Du har altså jeans der kan redde min abnormt fede krop fra at skullegå nøgen rundt? Lækkert.

Forstår ikke, hvorfor jeg pludselig føler mig 3 størrelser større i en by der indeholder både små sylfider, men også ordentlige matroner med overskæg. Synes faktisk min røv har det bedre end de flestes i sammenligning.
Men det er måske et sprøgsmål om øjnene der ser?

Dunno - men et hjælper på selvtilliden at komme hjem til min (hvis jeg må sige det selv) utroligt vellykkede garderobe. Så kan de have deres snævre og store tøj i fred.

Ingen kommentarer: