torsdag den 22. juli 2010

jeg elsker når:

Der komme to gutter på besøg fra Århus, og jeg får lov til at vise dem, hvorfor Odense er så dejlig.

De er enige med mig i at Odense er dejlig.

De slår telt op i stuen og overnatter/camperer indendørs.

Min nye svale, der måske ikke er ankommet på det smarteste tidspunkt (kan jo ikke tåle saltvand og sol de næste 14 dage), men bare er så smuk at jeg ku' tude.

Min far spørger om jeg lige skal med ud at fiske i eftermiddag - det skal jeg da. Min ekspertise med fiskeudstyr kan ligge på et meeeget lille sted. Det bliver hygge.

Min mors ophidselse over at jeg endnu ikke har modtaget min karakter fra den sidste eksamen. Det er lige før hun er mere hidsig end mig.

ALLE vennerne skal til det samme arrangement i aften, og jeg bare ved at jeg kommer til at møde gud og hver mand i lækker kombi med god musik.

Det er sommer.

1 kommentar:

Lise Jørgensen sagde ...

hvem skal spille??? Er det i aften at der er ham med håret.... buttenschøn...