søndag den 29. juni 2008

4/3 - I'm blue dabedidabedai

DESTROY ALL THAT IS EVIL SO THAT WHICH IS GOOD MAY FLOURISH

Totalopgørelse efter fødselsdag;

penge: 600,-

Ting jeg IKKE havde ønsket mig: tv2 cd, værktøjskasse, to pander, grydelapper, håndklæder, kjole, halskæde, blomster, togbillet, kniv, stegegaffel, opslagstavle.

Ting jeg NÆSTEN havde ønsket mig; anne linnet cd (dog ikke en af to ønskede titler), tur i comedy zoo.

Ting jeg rent faktisk HAVDE ønsket mig:

Antal måltider i forbindelse med årsdagen; 9
Tømmermænd: utallige
Vandskader: 1
overtrukne dankort: 2 (både mit og brors - ja tak!)

antal sko foræret til hjemløs: 2
Antal øl foræret til hjemløse for plads på deres bænk i kongens have: 12
antal minutter spenderet på bænk i kongens have: 11 (herefter kom stive Ace i tanker om hendes LEJLIGHED! som hun jo bare kunne gå hjem og sove i) hurra for mig!! Og reservér tid til fest d. 11 og 12/ 7 hvor jeg fylder 7800 og 7801 dage=)

Ingen kommentarer: