søndag den 29. juni 2008

21/12 - Efter byen

for helvede altså.. undskyld.. Næste gang du ser mig må du godt grine, pege fingre og kalde mig Svend.. kan man dø af tømmermænd?? Undskyld til; Karla, Stine, Andreas, Benjamin, Cill, Peter og Jonas for opkald fra mig eller folk med min tlf, opfordringer til at komme i byen, vækninger, sømandsviser på telefonsvarer etc. Undskyld til Lise, Kasper, Mette, Mor og Far for dræberånden idai.. Undskyld til min krop for indtagelse af vin, øl, gin og vodka i skøn symbiose med alskens tilsætningsstoffer og ca 30 smøger..??!! (jeg må da have foræret nogle af dem væk??) Jeg drikker ALDRIG IGEN!! (altså før i morgen natullervis..) og undskyld på forhånd for det.. Vil trøste mig med at jeg der frit kan ringe og irriterer folk, da de fleeeste er ok længe oppe.. mwahahar! Nu vil jeg æde SunLolly nummer tre der er helt perfekt når man har tømmermænd.. prøv det!! Godt nytår folks!

Ingen kommentarer: