søndag den 29. juni 2008

13/2 - Dværgkast

På hvor usandsynlig mange måder kan en kvinde være uhandy, før det bliver direkte taberagtigt? Havde den særeste dag igår.. lønnen forsvandt.. den dukkede faktisk aldrig op.. så da jeg stod i banken og glad og frejdig bad om en tusindkroeseddel kiggede den rynkede hudlas bag disken på mig, løftede den kultegning der skulle forestille et øjenbryn og sagde "der står pt 16,50 på din lønkonto"

Så måtte jeg med krydsede ben og gråd i stemmen ned og råbe af min chef, hans chef og lønkontoret.. for ingenting - eftersom pengene ikke dukker op før i nærste uge alligeveller.. men fik bevilliget overtræk, købte maling og med A2 og Karla gik jeg igang med at male nyerhvervet lejlighed i de skønneste farver. (still lake II & deep ocean) Efter en times intensiv maling var der imidlertidig så mørkt i casa at vi ikke kunne se hvilken farve vi brugte.. det lykkedes dog at låne lampe af Elina - ny nabo, det lover godt=) Så udstyret med sengebordslampe malede vi videre.. Altså indtil vi løb tør.. for alt.. måtte opgive forehavende, sende svendene hjem og give op..


Mødte på job i morges med maling på 70% af kroppen. hovedsageligt arme og fødder (der havde været bare under førnævnte arbejde) Måtte skrubbe en god time før alt var væk og jeg igen kunne blande mig med badegæsterne uden at efterlade skjolder i samme farver som min kommende stue og sovesærelse..

Tog ned for at besigtige indsats efter arb i dag.. vidste jo godt der skulle males mere, da vi løb tør for maling igår og eftersom frk Ace ikke havde tænkt ordet 'skammel' mangler de øverste 5 cm heele vejen rundt i lejlighed.. Og for det ikke skal være løgn kan vi så konstatere i dagslys at der er laang vej endnu - for hele lortet skal have TO FUCKING GANGE! Og ingen har meldt sig til at fortsætte malerarbejde??

Kom nuuu!! Do it!

Ingen kommentarer: