søndag den 29. juni 2008

21/ 4 - Ironi

Sad lige og blev enig med mig selv om at aftenens blog skulle handle om, hvor smuk og dejlig jeg selv synes, jeg er.. Hvor heltemodig og skøn-næsten-jomfru-agtig jeg er, når jeg bevæger mig ud i verden.. Hvordan jeg får solen til at stråle på din vej, blot med et blik.. Kort sagt, havde momentalt bildt mig selv ind jeg var intet mindre end Athena.. Så nøs jeg.. på den uforberedte måde... med smøg i kæften.. Aske, savl og snot stod til alle sider.. brændte hul i skrævet på ellers udemærket buks da jeg var for længe om at finde smøgen.. løb gennem lej med tårer i øjnene og snot i hele krydderen (inkl på ellers kun halvt røget cig).. Har nu smidt bukser, vasket fjæs, rystet lagen og tørrer plus desinficeret karla's puter.. Jeg bad vel selv om det.. Hybris og nemesis.. det går altid op til sidst.. Men hvis du vil høre yderligere beretninger om min dejighed, så kontakt mig endelig.. er så elegant at vi har talestof til flere måneder.. (BAH!)

Ingen kommentarer: