søndag den 29. juni 2008

4/12 - Fremmed lort i have

Der er en ny.. Jeg havde egentlig ikke tænkt mig at hidse mig op, da jeg bor så fucking langt ude på landet at ingen kan høre mig hvis jeg gør det og ingen alligevel tager sig af det.. Men jeg bor også så tilpas langt ude på landet at ALLE ved det hvis jeg slog en skid da jeg tømte postkasse.. (De ved i øvrigt også om jeg gjorde det nøgen, for den slags må man åbenbart ikke, i sin egen indkørsel??)..

De tysser på folk hér, og kigger skævt til dig hvis du træder ud af din sko uden at binde snørrebåndet ordentligt op.. Og de ser alt.. Fuck BigBrother - bare flyt på landet.. Så da der for 4 dage siden lå uidentificeret hundelort på våd og kold græsplæne gjorde det mig ikke noget. Jeg vidste med mig selv at det blot var et spørgsmål om tid før fandenivoldsk hundejer var indfanget og fik valget mellem kølhaling, eller dyrlægens lange løg i fjæset.. Jeg var gaaanske tryg..

Imidlertidig var der dog INGEN der havde set løs hund, uden ejer, snor eller løs rolator - what so ever?? Jeg havde aldrig troet jeg skulle opleve den dag hvor sladrens bongotrommer svigtede, og de emsige forstadsfruer ikke nåede at kigge ud bag gardinet i tide.. Men den kom - tilsyneladende på min vagt.. Dog forsikrede de mig alle om efter rundspørge at de ville være ekstra opmærksomme fra nu af..

SÅ HVOR FANDEN KOMMER DEN FRISKE LORT PÅ PLÆNEN FRA??

Det er sgu ligefør dampen stadig står fra den og INTET har jeg hørt.. Mistænker efterhånden fremmed hundeejer for bevidst at gå i vores have og lade dyret skide, så hanhun/den/det slipper for at samle op?? Det er jo ikke offentlig grund som min mormor påpegede.. NEJ, DET ER FUCKING MIN GRUND..

Heldigivs bor jeg også så langt ude på landet at jeg bare kan lægge mig på lur og skyde svinet næste gang den kommer forbi.. Hunden lader jeg nok løbe =)

Ingen kommentarer: