søndag den 29. juni 2008

3/2 - Delledans i saunasved

Det er nu officielt at mit job IKKE er sejt.. Det lyder ellers ret godt når man skal spille smart.. 'jeg er livredder - I safe lives for a living!' men så kommer realiteterne.. og én af dem er at jeg idai har haft opsyn med temmelig affolket svømmehal, hvis eneste indhold var ca. 24x 45-65 årig rynket mormor-substans der bevægede sig rundt til 'I wont let the sun go down on me..' adr.. så er det sagt..
Vil aldrig være gammel.. og rynket.. og løs (host*løsere*host).. det var bare ikke pænt.. er i tvivl om hvorvidt jeg kan sove i nat.. frygter at særligt rædselsvækkende moment hvor mormorlufferne blafrede frejdigt i vinden til teamet fra baywatch vil forfølge mig heelt ind i søvnen.. Foretrækker fremover gysere fremfor afklædte ældre kvinder.. (undskyld mormor og farmor - men sådan blir' det nu..)

Ingen kommentarer: