fredag den 17. december 2010

Pretty woman snubler da ikke?

Uhhh! Ny kjole. I love. Den er så fin, og jeg er skideligeglad med det er vinter og frost udenfor, og at den er lårkort og silke. Det bliver en utrolig kold, men utrolig velklædt juleferie for mit vedkommende. Og det har jeg det egentlig fint med.

Mit problem er det evige skodilemma - for hæle er nu engang pænest.
Og jeg har faktisk ikke noget pænt UDEN hæl på. Det er så min egen skyld- I know. Tror altid at gummistøvler/sølvglimmer/babyblå viser sig at være liiige mig. Not the case.

Men da jeg så lige skulle vise mor, hvad årets samlede adventsgave-(oh yes)-budget blev brugt på, og jeg hoppede i stilletterne der bare passer sååå godt til, kunne jeg godt se at den var helt gal.

Faktisk skvattede jeg. Indenfor. Christ.

Heldigivs sov dagplejebørnene og slap således for at få udvidet deres ordforråd med adskillige ukvemsord. (Det var slemt nok da en af dem i morges løb med fuld fart direkte ind i min røv - og så gik i brædderne. Tag dén selvtillid)

Men hvis jeg ikke kan holde mig oprejst i hæle indendørs, hvad gør jeg så, når jeg skal ud i den virkelige - og temmelig isede- verden?

Help.

Ingen kommentarer: