søndag den 5. december 2010

Mistelten til alle!

Er stadig syg. Var dog på arbejde i aften. Halvvejs gennem vagten kommer kokken Claus mig utroligt nær. Siger 'Hvad er det?' Og trykker på den miose i min nakke, som den Sunde og Raske Fyr i onsdags troede var en knogle. Og som nu åbenbart er så stor, at den kan ses. SES. Det er fandme ulækkert.

Er ret ynkelig pt. Ser f.eks. Michael Bolten koncert på TV2 Charlie. Kan ikke lige finde fjerneren. I det mindste foregår den ikke på svensk...

Hvoromaltinger. JEG HAR KØBT GAVE TIL DEN SUNDE OG RASKE FYR! Han læser med herinde, så jeg kan ikke sige, hvad det er ENDNU. Men jeg er paaaavestolt over min egen evne til at få idéer og trække over. Det duer jeg sgu til.

Da vi første gang diskuterede emnet 'gaver til hinanden' ødelagde jeg lidt hans plan ved at sige 'Bare du ikke spørger Rikke om hjælp.' Det var sgu lidt unfair, kan jeg godt se nu. Eftersom jeg i dag fik øje på et billede uden ansigt og tænkte 'fuck hvor nizzle shizzle!' (Ej, okay - men så den fynske udgave af udtrykket, ik'?)
Og det så viste sig at være Rikke. Og Rikke er den veninde der kender mig allerbedst. Hænger hende ALTID op på dengang hun havde købt mig en halskæde med farvede træperler. (No offense mod pro-mennesker. Jeg kunne bare ikke være mere ligeglad uden at lide af inkontinens). Jeg er også umanerligt besværlig. Sådan er det bare. Og rigtig dårlig til at lyve. Sorry.

Håber ikke han får stress over det. Håber ikke det her indlæg giver ham stress over det. Ved ikke om mænd KAN få stress over den slags?

Nå, men. Jeg er herreforelsket og overvejer lidt muligheden for at erhverve mig en hat og fasttømre lidt mistelten på den. Bare til kæreste-agtigt samvær? Er det for meget? Kunne jo også bære den i bybilledet - det virker bare lidt risky. (Og frisky!)

Ej, får nok de kys jeg har brug for. Når jeg ikke længere er syg, feberramt og har min helt egen Quasimodo-pukkel. Suk.

Ingen kommentarer: