mandag den 27. december 2010

Julen 2010 - I survived

Nu kan jeg efter måneders indestængt entusiasme endelig indrømme, at jeg har præsteret uhørt overtræk og købt den Sunde og Raske Fyr en weekend i London i julegave. Med mig, forståes. Og åh! Hvor jeg glæder mig.

Det bliver dog knap så fedt, at det er weekenden inden jeg skal aflevere eksamensprojekt - sygeeksamen vel at mærke. Så den SKAL beståes. Og det gør jeg. Punktum. Længere er den ikke.

Til gengæld skal jeg til London og være smuk og forelsket iført min nye perlekæde. Som jeg har fået. Af min kæreste. (Ja, jeg fniser.) He did so good. Kender i det der med, at man altid har drømt om noget, og i virkeligheden bare havde tænkt sig at købe en plasticudgave, hvis man nogensinde fandt én, man gad have? Men så kom der en fantastisk fyr med den ægte vare i stedet? Nå ikke? Det gjorde jeg heller ikke før nu.

Og så var der juleaften, hvor morfar sov hele aftenen. Hygge var det.

Og første juledag hos mine forældre med poker og hulahop-ring. Ja, det er ikke logisk. Men det var viiirkelig hyggeligt.

Og anden juledag hos den Sunde og Raske Fyrs forældre. Men sååå meget mad. Skammer mig. Kunne ikke sige nej. Vil jo gerne være populær. (Christ.) Og vi var så trætte, at vi måtte tage en lur halvvejs igennem dagen, for at klare bezzerwizzer (Hvor vi RÅ-VANDT!) og natmad - der virkelig ikke var brug for. Suk.

Og Cammy er hjemme på juleferie. Skal bruge tid med hende, Rikke og den Sunde og Raske Fyr. Mere kærlighed i mit fjæs! Hurra.

Ingen kommentarer: